Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Thursday, May 28, 2009

lari+ponteng+xmau!!!

suppose ari ni ade presentation public health.waktunye 12pm.tp....tanpe sedar ape jenis syaitan ape yg merasuk aku dn grupmate aku,kami telah melarikan diri semase turn kami untuk present.mmg jahat dan kejam.x sedar2 diri nk exam.
mintak maap byk dr kami kpd dr redhwan.bukan ape,cume busan sbb sume grup present bende yg same yg rasenye x penting untuk diulang-ulang hingge hampir berkali2.tp yg penting kami dh tau ape itu world health organization dan ministry of health.huhu.
teringat saat2 aku melarikan diri td...aku yg ala2 nk masuk pertandingan jalan itik trus dengan yakin dn tanpe segan silu ngan klasmate yg laen trus meluru ke pintu yg terletak di belakang.actually aku cuak gak koz pintu klas tu bile ditolak akan mengeluarkan bunyi2 yang berisiko mengantoikan aku utk lari dr klas.tp dengan sepenuh keyakinan,aku telah keluar ngan selamatnye tanpe kantoi.bahagie idop...
lalu..giliran lg 3 org grupmate aku untuk larikan diri.mereka lg sempoi.tanpe segan silu trs keluar tanpe pandang kiri kanan.beramai2 lak tu.keyakinan mereka sgt tggi.saye suke spirit itu.
pastu we all rase sgt bosan.terus g kedai anney nk fotostat notes.aktiviti ini telah menjadi rutin harian apabile hendak exam.pastu rase bosan lg.terus menuju ke kfc kat extreme park untuk melepakkan diri.

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...