Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, May 15, 2010

mencarut.

baru bukak fb.
pagi-pagi buta ni mane ramai org online pn.
usha home.tgk-tgk klau ade yg menarek ke.
usha punye usha,terpandang pmpuan yang berstatuskan carutan dan kelucahan.
bangang ke ape?
kau mencarut pastu pegi state kat situ sume yg mencarut.siap yg kau punye pn ade.(sebab ade satu guy tu comment kat status die "apesal kau sebut kau punye sendiri?"
tak ke lagi bangang tu.malu kot kalau aku.
disebabkan terlalu menyampah,aku telah menyebut bangang byk2 kali.(ye,aku tau "bangang" tu pn tak elok.aku kesah ape!)
dan yang lagi bangang tu, pmpuan ni sibuk mencaci mmber die sorg lagi yg aku pn kenal tapi tak penah tegur.mencaci pn pakai carut-carut gak.siap state kt situ t*,p*,f*
perlu ke?
woi pmpuan,ni aku nak bgtau.kalau aku dh tau dari dulu kau nk bwt cmni skrg,aku ragging kau ckup2 dulu.awas ye pmpuan.
shut your hell up,ok!

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...