Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Monday, June 21, 2010

01200805 1152


ape motif letak nombor id sbg tajuk? ntah. sebab aku tak tau nak letak ape. better letak dari tak letak kn. hehe~~jadual kelas utk intake 200805(04) BBM-F dah keluar!
actually dah keluar dari last week tapi aku baru nak ambik kisah pasal jadual minggu nih.teruk sungguh! (^_^)
bukan ape,last week pun kampus mcm lengang je.sume pakat nak extend cuti. adoyai,perangai satu kampus sume same!hehe. bile lagi la kan nk bwt cmni. rules are made to be broken. sorry dato' presiden msu!! hohohoho..

okeh,sem ni aku berhajat(bukan berhajat sebenarnye wajib) mengambil 5 subjek je.ade org ckp sikit. sikit ke? aku rase dh byk tu sbb aku tak genius ;)
berikut adelah subjek-subjek terlibat:

  • English of Academic Enrichment
  • Clinical Pathology (sumpah aku dh letih belajar patho since dari sem 1.segala macam jenis subjek patho kene belajar.ok,takpe.sy akan still cube menyukainye :))
  • Pharmacology and Toxicology
  • Medical Parasitology
  • Research Methodology
ni pulak schedule aku :)

Monday (satu-satunye hari yang boleh bangun lambat.tak best!)

  • English (10-12pm), C. Pathology (2-4pm)

Tuesday

  • C. Pathology Lab (8-10am), Pharmaco & Toxicology (10-12pm), M. Parasite Lab (2-4pm)

Wednesday

  • M. Parasite (8-10am), English (10-11am), C. Pathology (11-12pm), Pharmaco & Toxicology Lab (12-2pm)

Thursday

  • Research Methodology (8-10am), Pharmaco & Toxicology (10-11am), M. Parasite (12-1pm)
Jadual smpai hari khamis je.sebab hari jumaat sume student boleh tido kat umah.hehehe~~
sgt bertuah ok sape-sape yang same kelas ngan aku, korang sume takde kelas hari jumaat.heaven! :))
aku rase semester ni aku akan kembali spt manusia tak betul kerana subjek-subjek yang semakin menggila semester demi semester. (ayat ape nih?)hohoho...









0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...