Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Friday, July 08, 2011

BERSIH 2.0

Assalammualaikum :)
Hari ni 9 Julai 2011. mcm yang semua org tau, hari ni sepatutnya diadakan perhimpunan BERSIH 2.0 kt kl.



aku tak ambek port sgt pasal benda-benda ni tp utk keselamatan aku stay kt umah je. lagipun encik abah dh pesan awal2 duk kt umah je. di takuti berlaku perkara yg tidak diingini. actually, aku pn takut gak, mane la tau ade pertumpahan darah ke ape ke. seram den. huhu. bile dh duk umah, aku pn blogwalking then jumpa satu link dekat fb Blogger Malaysia. ade entri pasal 'Gambar terkini sekitar BERSIH 2.0, MESTI TONTON'. mcm menarik je kn. 
ni link tu:



aku bukak gak la link ni. menarik gak la gambar dalam ni. kebanyakan gambar menunjukkan kl lengang n kosong! perghhhh. first time n ever aku tengok kl kosong. hehe
pape pun, kl kosong ke tak kosong ke, aku tetap kena duk umah BERSIHkan umah. mama suruh. nanti die membebel. kihkih :)
chow!

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...