Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Tuesday, June 22, 2010

hampir gila

baru 3 hari pergi kelas dalam semester ni, aku dah hampir gila. ni semua angkara level stress yang semakin membimbangkan.encik boyfriend, sila pujuk saya (ouuhhh, jgn merepek waktu2 begini!)
ok, esok pukul 11 ade 1st quiz subjek clinical patho. tuhan, jadikan aku rajin. notes sgtla tebal tapi tak complete. haruslah bukak ref book ngan surfing utk bg lengkap. bukak ref book tapi conteng-conteng orang lidi. surfing tapi berfacebook-ing. haishhh! takde kesedaran langsung. aku mmg kurang sedar diri okeh.hohohoh...
ber-fb-ing, sembang same clasmatess, tanye dorg dh study ke. dorg ckp tak payah study. katanye, lect tu pregnant, so die tak larat nk round-round time quiz. aku suke la ngan korg nih! hehehhe~~


TAPI!!!!


Esok kn aku nk puase, takkan nk bwt kemungkaran kot. (ceh, mcmla selame ni aku tak bwt..hehe) 
so, setelah berfikir dan berfikir, aku memutuskan utk study dan menjawab quiz itu dengan rela hati tanpa sebarang unsur-unsur tidak baik. tinggi impian aku kn. yeah, impian sgt penting. mungkar tak mungkar, tu esok punye cerita. hohohohoh....


entry kali ni nmpak mcm org kurang waras je yang bwt. maaf, aku tgh stress. sekian,,,

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...