Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, June 26, 2010

pelik


aku jumpe kt fesbuk aku. dekat home.
yang menulis status ini adalah perempuan.
yang di boldkan dengan kaler biru tu adalah name sekolah lame aku. yang juga sekolah kepada si penulis.
nama-nama facebookers yang fully covered adalah dialog si penulis.
teruk sgt ke upsi? aku bukan student upsi. dan tahukah penulis status ini bahawa ramai cikgu sekolah menengahnya adalah lulusan upsi?
teruk sangat ke pakai tudung? ok,aku pakai tudung. tak perlula bwt statement cmtu. perlulah menjaga sensitivi sesama kite. berfikir dahulu sebelum mengepost status anda.

entry kali ini sangat serius.
sekadar peringatan kepada manusia-manusia di luar dan di dalam sana.

peace no war :))

2 bebelan:

Unknown said...

siapa weh? nak tau!

Nadira Nasarauddin said...

emm.. abaikan je orang camtu. yang penting niat kite kan. :)

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...