Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Tuesday, August 03, 2010

exam dah postpone! ;)

hari ni bangun awal. kul 7. lepas solat terus study. study pharmaco. kalau ikut schedule exam, paper pharmaco esok 9am. huhh~malasnye. banyak lagi tak study. hoho.
cuba study dan study lagi tapi tak boleh! sebab malas. bila malas, mood pn takde. so, study banyak-banyak pun tak boleh masuk otak. haishhh~~

mmg sebijik la mcm aku.malas! ;p
giler tak betul otak aku. pastu ajak membe kuar jap makan angin. kasi tenang kepala serabut. serabut sebab malas! haha.
balik rumah. sambung study balik. nampak mcm dh ade semangat sikit. huhu. terus fokus dan concentrate. time tu aku rase macam senang je terima ilmu-ilmu ni. hehe ;)
tetibe, membe call, 'weh, esok takde exam. dh postpone isnin depan.'
giler sekejap aku rase. giler happy weh. ni saat-saat yang aku tunggu sbnarnye. hehe
actually, rase pelik jugak camne exam boleh senang-senang je nk postpone kn. so, aku pun bukak facebook msu, ni lah yang aku jumpe...

sebab ada technical inspection daaa...
yesss!!!
patutla aku rase macam berat hati je nak study pharmaco td. ngahahaha.
ok la,
can cin cau!!!

nk tdoq sampai lebam.
esok baru smbung menyetadikan diri :)

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...