Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, July 31, 2010

exam oh exam

minggu exam. biol. senget. mereng. ape tah lagi.
nausea weh. gile semua nak masuk dalam otak tetibe.

bangun pagi pukul 7.05am. solat subuh jap. subuh godzilla. yeah. teruk betul. huhu~~
terus duduk kat meja study. bukak pencil case. ceit! baru perasan pen tinggal sebatang. kene pegi mph ni. ok, later i'll go. bukak notes, bukak tutorial clinical patho yang 40 soalan tu. ni maknanye dah tak study lain dh. study tutorial je. huhu.

aku pun study..study dan study..



sampai lebam



lebam lagi



arghh. tak boleh dah.



terus ke dapur. carik makanan la ape lagi kn. study mesti makan. hehe. jmpe honeystars. bwt susu. pastu gaulkan sebati bersama honeystars tersebut. hehe. gila lapar. last2, my rumate offer diri nak masak. die ckp kesian tgk aku mkn honeystars je. bagus la. hehe :)
then, aku makan. aku sambung study balik. aku tertido.
tengah sedap zzz. tetibe, ade bunyi org ketuk pintu. gile dasyat makhluk tu ketuk. kuat kot. aku boleh tersedar. housemate aku tengah menyanyi ngan headphone kat kepala, tak perasan ade org ketuk pintu. actually, aku takut kot kalau tetibe ade org ketuk pintu sbb biase admin apartment ni akan call umah dulu before bagi org masuk. lagipn, cmne org tu leh masuk floor aku? die ade access card kah? then, siapakah beliau di luar pintu itu ek?

adakah beliau...

...makhluk aneh yang tidak diketahui phylum dan spesiesnye?
atau...

...kambing pakcik rumah sebelah?
atau...

...perompak kah?
atau...yang paling ditakuti...

...ntah2 salah sorg dari dorg ni...scary gile
adakah?adakah?adakah?
beliau2 ini yang mengetuk pintu?
ntah. tak tau. tak berani nak bukak pintu.
masuk kali ni dah 4 kali ade org ketuk pintu umah ni. but then, bile bukak, takde orang pn. hantu ke manusia?
so, we all serumah mmg tak penah bukak pintu lagi klau ade org ketuk. dhla tak bagi salam. entah-entah hantu ke. atleast kalau bagi salam, kurang sket takut sbb confirm bukan hantu kn. hantu tak bagi salam ke? hehe,, ntahla..

ok, kembali kepada tajuk asal. EXAM. hehe..
sesi study pn disambung lagi. perghh..semakin stress.
ape nak buat, kene study la jugak kalau dh stress pn. nanti tak boleh jwb exam plak. huhu
ok lah babes and dudes sekalian, wa mau sambung study.
wish me luck for the exam.
:))

1 bebelan:

Pencacai Alim said...

subuh godzilla? hakhak

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...