Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, January 29, 2011

Blog sudah berkarat!

wow.
dah sgt lame kot tak update blog ni. mcm dh lupe yg aku penah ade blog pun ade gak. *hahaha. poyo gila kot*
actually, aku busy gila kot semester ni. stress. depress. and ape-ape entah lagi.
untuk pengetahuan sape-sape la kn, aku skrg tgh semester 5. so that's why la aku mcm busy gila sebab kewujudan satu subjek ni. nama dia 'Research Project I'. subjek ni ala-ala projek sarjana muda kalau dekat ipta. *if im not mistaken la kan. kalau salah betulkan la eh. hehe*
Semester ni aku ambek RP I. next sem merangkap final sem aku ambek pulak RP II. actuaaly, sem ni kena buat proposal je. tu pun aku dah pening-pening, emo-emo, stress-stress dan entah ape-ape lagi la. rasa nak nangis je kadang-kadang. *emo terlebih*
cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy~~~

*semoga semuanya berjalan lancar..aminn*

   

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...