Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Sunday, July 31, 2011

Happy birthday! Salam Ramadhan :)

Assalammualaikum :)

Hari ni hari first puasa merangkap birthday saya yg ke 22. sungguh bertuah. 1 ogos disambut bersama 1 ramadhan. thankyou semua kawan-kawan yang wish. banyak sgt sampai tak sempat reply. hehe. untuk sayang saya Mohd Ashraf, thanks for the wish. saya sayang kamu sampai bila-bila. :)

Happy 22nd birthday to my luvly musyuk n selamat berpuasa. Semoga cpt kite dpt kawen :)
                        by Mohd Ashraf (1 August 2011, 00.01.18) 


Ucapan sangat ringkas tp saya tak kisah sbb saya tau encik Ashraf sayang saya lebih-lebih. hehe (perasan!) Saya dh mintak hadiah dan encik Ashraf ckp tunggu die datang sini after presentation kt johor nanti. wahhhh. tak saba tunggu encik Ashraf datang sini. love you! :)



0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...