Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, July 30, 2011

Mahkamah Tinggi Shah Alam, Starbucks

Assalammualaikum :)

Hari tu, hari rabu, 27hb julai 2011, aku ikut salah seorang member aku pegi menghadiri perbicaraan kes pembunuhan sosilawati dekat Mahkamah Tinggi Shah Alam. tempat ni senang je nak carik. dekat area2 pasar seksyen 6 tu. hehe. actually, member aku ni die ambik kos law dekat uitm shah alam. dan kebetulan die tengah praktikal, so, die pun selalu la follow kes ni. tapi serius dowh, kes ni memang menarik bile kite follow. aku takde la follow semua. tapi dengar member aku cite. dh boleh agak sape sebenarnya bersalah dalam kes tu. tapi biarlah hakim menentukan semua. huhu. dalam court tu dapat la aku tengok face to face rupa suspek pembunuhan tersebut. so scaryyy okayyy. huhu. aku pun baru first time masuk court. so, macam jakun sikitla kan. hehe. mula-mula tu rase macam cuak gile sebab ramai gila polis jaga area court tu. then, dh masuk, rase ok je. dan ramai jugak orang taktau yang kita sebagai orang awam boleh je datang court kalau korg rase nk follow satu-satu kes tu. just kena register kn diri korg sebagai orang awam, then tinggalkan ic. tu je. :)

Mahkamah Tinggi Shah Alam :) google image

Disebabkan dekat court tu tak boleh tangkap gambar, so takdela gambar kitorg kt court. huhu. actually, perbicaraan biasanya diadakan dari pagi sampai petang tapi kitorg dh blah waktu lunch sebab tak tahan lapar. huhu. kitorg gerak pegi lunch dekat wong solo. tempat feveret. hehe. lepas je lunch kitorg decide nak jalan-jalan. lepas dh fikir punya fikir, at last kitorg decide nk pegi jusco bukit tinggi klang. sampai je kat sana, terus jalan-jalan cuci mata. nak tengok wayang tapi takde cite best.

Time jalan-jalan tu aku dengan tak malunya promote kat dorg yang birthday aku sangkut time first day puasa. so, takleh nk sambut. tibe-tibe sorg kawan aku ckp die nk belanja kitorg dessert merangkap sambut birthday aku sekali. bestnye ade kawan mcm korg. hehe. tak rugi aku sekolah same ngan korang dulu :)

At last, member aku setuju nak blanje kitorg dekat starbucks. terima kasih banyak2 la kepada penaja untuk hari tu. hehe :)

Starbucks :) google image
surprise for the becoming birthday. haha
with zalikha. beliau la yg bawa kami ke court :)

firdaus@wanna yang belanja semua ni. hehe
saya sayang kawan-kawan saya. thanks semua :)

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...