Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, July 02, 2011

Jep Sepah

Assalammualaikum :)
Nampaknya kegilaan aku ngan maharaja lawak belum habis lagi. hehe. mane nk habis lagi kn kalau astro warna asyik duk ulang balik maharaja lawak tu. takpe2, aku suke :)

Peserta yang paling aku minat sekali mestilah Sepah!!! hehe. performance dorg sgt konsisten. semua best. takde yg tak best. and dalam kumpulan Sepah tu, ahli die yang paling aku minat mestilah Jep Sepah :) kalau org tengok jep tu, mostly ramai ckp umur die dh 30-an. tapi semalam aku bace paper, and kt paper tu ade state umur die, umur die baru 24 or 26 cmtu la! ouhhh muda lagi. ni yang buat aku bertambah minat ngan beliau nih. hehe
haha. mcm sengal je entry kali ni sebab semata-mata nk ckp pasal jep sepah.. :)

jep bile buat expression cmne pn tetap kiut!hehe

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...