Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Tuesday, June 28, 2011

Cara melanggan Astro Mustika dengan percuma

Assalammualaikum..
Sekarang ni aku rasa semua org tengah heboh and kecoh sebab bil astro nk dinaikkan. sampai benda ni dibincangkan dekat parlimen. mestilah ramai yg tak puas hati sebab satu, astro ni bil die makin mahal, dua, bayar lambat sehari pn dh kena potong! tiga, kalau hujan tak dpt tgk tv. disebabkan benda2 macam ni la ramai nye umat manusia yg tak puas hati. daripada korg asyik marah2 je. baik korg try baca step kt bwh ni, camne nk tonton astro mustika dengan percuma. bagi aku yg dh langgan astro mustika ni, mmg not bad lah. puas hati la jugak. tp rugi la untuk aku sebab aku dh langgan awal2. so dh tak boleh pakai yg free nie..entry ni khas untuk sape2 yg tgh frust pasal bil astro nk naik..

lepas ni mesti korg happy sebab dpt tgk secara free :)

Ingat entri ini akan didelete dalam masa 24 dari sekarang sebab takut kantoi dengan pihak Astro.
Ikuti langkah-langkah dibawah ni.. ** jangan kecoh2 gi tahu jiran ye **

Hanya untuk Unlock Channel MUSTIKA Sahaja.. Selain dari itu HBO, NG, Sport ke masih tidak boleh kerana dikawal oleh pihak penyedia siaran diluar negera.
Biarkan dekoder Astro anda dalam keadaan 'STAND-BY'.
Tekan butang ON/OFF. Astro akan menyiarkan channel terakhir yg anda buka.
Tekan butang 130. Anda akan melihat pratonton utk pakej Musika.
Tekan MENU. Pilih LIST SERVICE. Kemudian tekan OK.
Pilih saluran yg anda ingin UNLOCK. (WARNA, CITRA, B4U shj)
Tekan OK untuk pengesahan.
Tekan MENU untuk keluar ke siaran TV. TV akan kembali ke saluran 130.
Tekan MENU sekali lagi. Pilih OPTION. Tekan butang OK
Pilih CHANNEL INFO. Tekan OKDi sini pengaktifan akan di hantar terus ke bahagian penyiaran. Dekoder anda akan di kemaskini untuk menyiarkan saluran yg anda UNLOCK. Tekan butang ON/OFF. Tunggu selama seminit (supaya dekoder anda dikemas kini.)

Tekan semula butang ON/OFF utk siaran TV.
Langkah terakhir, tekan 130
Saksikan pratonton Mustika.
Untuk melanggan:
Hubungi 1 300 82 3838; ATAU
SMS Mustika ke 32888; ATAU
Klik 'Dapatkan Mustika' di atas untuk melanggan secare ONLINE.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
APA MACAM???? Sakit jiwa ke sakit hati hahahahaha......

Jangan marah kat aku yer.....aku pun TERKONO hahahaha......takkan aku nak TERKONO sorang-sorangkan.....baik aku share ngan korang semua......sama-sama TERKONO hahahaha........

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...