Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Wednesday, August 17, 2011

Sakae Sushi

Assalammualaikum :)

Sekarang ni semua orang tengah sibuk shopping raya. so, aku pun nak shoping raya gak la. hehe. aku pun pegi Jusco Bukit Tinggi dengan harapan tak ramai sangat orang. tapi ramai jugakla kan disebabkan aku pegi hari ahad. banyak giler sale. dalam jusco ape tah lagi. butik-butik luar jusco pun banyak sale. rambang mata aku. hehe. actually aku carik kasut je. jalan punya jalan, stop jap kat nichi, ade kasut tu mcm lawa je kan. terus beli. malas fikir. hehe. tu je la aku shopping hari tu. :D

Kasut dh jumpa, terus pegi carik tempat bukak puase, semua tempat dh fully booked. haish, susah jugak nak carik tempat makan nih. last-last decide nak makan dekat Sakae Sushi. aduhai la perut.. nasibla kena sumbat ngan sushi pun. tempat lain semua penuh. so, aku pun order Edo. air kosong je. takut perut takleh terima minum manis-manis tengah kosong giler ni, bibir kering plak tu. air kosong la air terbaik.

kali ni entry takde gambar nak post. Sakae Sushi je yg ade. tu pun cilok google. malas lah! thesis tak siap lagi! huehue

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...