Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Tuesday, June 28, 2011

Maharaja Lawak Final :)

Assalammualaikum. weeeee :)
sangat gembira + excited yang teramat hari tu bila dapat tau aku menang 4 pas percuma ke maharaja lawak pada 24Jun 2011! hehe. cite ni macam dh basi tp aku still nk post gak. :)

Dalam aku tengah gembira n excited tu, ade plak mase untuk aku menangis. betul la org ckp, bile kite senang, time tu la ramai orang crk kite. bile susah, semua org tak nampak kite. cuba bayangkan, lepas je aku dapat tau aku menang 4 pas percuma tu, berduyun-duyun manusia mesej and call aku. semata-mata nk pas tu. ade yg ckp elok2 tu aku ok la takpe. tapi ade jugak ckp kasar gile. kalau die yang menang, lain cite la, ni aku yang menang! ish, sungguh tak puas hati. satu malam before final maharaja lawak tu, aku dh tak tahan sangat bila ade yg sanggup hantar ayat mcm maki hamun kt aku. come on la wehhh.. gua ckp leklok, lu bantai maki gua plak kn. aku pun tak tau nape aku mcm touching lebih je malam tu. aku pun pegi bantai nangis (tak suke kalau teringat blk situasi ni). aku rase macam malu ngan diri sendiri sbb aku nangis!!! memang pn la kn, kena maki, sape tak sedih. huhu. lepas tu, aku terus msg Mr. A mintak die call aku. die call aku then die boleh gelak je bile aku cite problem aku. ish ish ish. lagila sedih. beliau ckp benda tu kecik je and boleh setel. memang la boleh setel tp beliau taktau rasenye sedih bile kena maki ngan member sendiri. (abes aku kalau die bace nih, padahal mmg die akan bace pun nanti. hehe). malam tu aku tido dengan sedih sket2 je sbb malas dh nk fikir..

Esoknya, aku ngan one of my friend yg bertuah yg telah aku pilih iaitu fatin pegi ke stadium malawati (depan umah aku je ni, kau ade?) nak ambek pas free tu. kitorg gerak dalam pukul 10 tp kaunter tiket tu tak bukak pun lagi. dlm 10.30 cmtu baru bukak. ramai gak la orang yg beratur nk ambek pas tu. tp kebanyakan dorg terus marah2 bile smpai depan kaunter. rupanya, dorg ingat ade free pas mcm kt JB, kuantan n penang, tp final maharaja lawak kali ni just pemenang je dpt pas. buktinye, kiteorang kena bawak sms dari pihak astro yang mengatakan kite dh menang contest yang dh dianjurkan seminggu sebelum tu dekat laman web astro. aku ngan fatin pun beratur je mcm biasa. depan kitorg tu ade family yg tengah tunggu turn jugak mcm kitorg. kalau ikutkan aku rase dorg ni dari area pantai timur berdasarkan bhs yang dorg guna antara dorg. bile dh sampai turn dorg ni, seorg perempuan (maybe anak die kot) terus terjah kaunter nk pas free. amoi staff astro tu explain la kt die yg pas free tu untuk pemenang contest je. tp die tak puas hati jugak lalu mengeluarkan ayat2 ni ''alaaa..u save je la pas tu untuk org yang menang, yg lain tu bg kt kitorg. kitorg boleh bayar la!'' amboi, kasarnye bhs, tak melambangkan langsung kau tu org pantai timur. tp amoi tu terus ckp elok2 yang pemenang je dpt free pas tu. lepas tu, die boleh bantai plak ckp ''mane ade orang menang dpt sms! cube ko tanye kat org ramai yang beratur ni sape yg ade sms tu!'' aku dengan cpt terus jawab, ''sy ade sms tu, boleh tepi sikit tak, sy nk tuntut pas saya'' dengan sopannye aku jawab cmtu. terdiam kau pmpuan! ni peringatan aku untuk kau ye pmpuan: kau tu datang kt sini buatla perangai mcm orang yang datang, tak perlu la buat perangai mcm datuk kau lahir kat sini. okeh! peace yawww



Maharaja Lawak tu stat pukul 10malam, tp pukul 6 kitorg dh tercegat kt depan stadium. semangat la katakan. hehe. jalan2 jap kt karnival tepi stadium tu. lepas tu terjumpa Man, juara raja lawak musim ke 5. hehe

sesungguhnya pada hari itu Man telah mengaku yang beliau pendek. hehe
Ni pulak pic area2 karnival tu...'


Ni pulak pic kitorg menggila meroyan sebelum Maharaja Lawak start..hehe

saya hanyala seorg anak dara yg tak chomel dan tak cantik. hahaha

aku pn tak tau nape aku cmtu

kite takde DSLR, so gmba kite tak secantik DSLR. hehe

:)
 Dalam pukul 8 lebih, kitorg dh boleh masuk dlm stadium. ni lah pic pentas maharaja lawak secara live. hehe


Secara jujurnya, bagi aku memang berbaloi dpt tgk maharaja lawak secara live ni. pas free kn :) Show tu habis dalam pukul 12. then, kitorg sambung merayap kat karnival tu sebab aku tau banyak barang di lelong ngan harga murah. almaklumla..lepas ni mana ada maharaja lawak lagi...best..

p/s: Masih terngiang ngiang AC mizal laung kan: KL!!! Peace yawwww!!! :) 

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...