Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Saturday, July 23, 2011

Bogel Menuju Tuhan

Assalammualaikum :)

Excited kot. dah beli 'Bogel Menuju Tuhan' karya Zahiril Adzim semalam dekat MPH. last week aku tanya dekat akak keje mph tu bila buku ni ade jual. die ckp dalam next week, means this week la kn. hari isnin tu aku dah siap-siap mintak duit lebih sket dari mama aku. hehe. prepare la awal-awal kn mana tau betul ade jual this week. tapi disebabkan aku busy sket pasal presentation and assignment yang sangat susah, aku tak sempat pegi mph. hari khamis tu aku dh risau, takut tak sempat beli. huhu. over risau plak en aku ni. padahal aku sepatutnya lagi risau dengan presentation aku. :)

Hari jumaat, aku terbangun pukul 10 lebih. ohmaigoddd, terus teringat zahiril adzim yang aku belum beli lagi karya die tu. *kipassusahmati* la katakan. :)

So, dalam pukul 2 petang lepas kemas2 umah, terus pegi mph, sampai2 je terus cari 'Bogel Menuju Tuhan'. jumpa dekat rak 'new arrival'. tinggal 3 je. aku pun gedik2 terus tanya kakak mph tu, kak tinggal ni je ke? kakak tu angguk dan senyum. perghhh. cepat gila la weh. aku terus beli, balik dan baca. perghhh. so sweet la karya zahiril dalam ni. ade 2 or 3 puisi die tujukan untuk tunang beliau iaitu shera aiyob, memang sweet sangat weh. wajib baca. kalau la Encik Ashraf bg puisi cmni kat aku kn bestttt. hehe ;p

Bogel Menuju Tuhan :)

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...