Blogger Templates

Nuffnang

Like kami di Facebook

tiktoktiktok

cakap la ape kau suke

Thursday, July 21, 2011

House season 7, SARS

:)
Hari ni aku rase mcm happy gilaaaa. sebab assignment kena postpone dateline kepada next week. suppose kena submit esok. menarik kot. hehe. boleh la main main lagi. takyah susah fikir pasal assignment. lagi pun assignment ni agak susah sket sebab kena buat 2 report. 
First report pasal SARS. SARS ni kan penah famous satu ketika dahulu wabak die. so, aku kena buat report pasal mechanism macam mane SARS ni boleh terjadi. susah laaaa. lagipun aku tak penah blaja lagi pasal SARS ni. banyak kot mechanism die. lepas tu plak lecturer nak report 10 pages. aku baru buat 3 pages. tu pun dh rasa macam tak tau nak tulis ape lagi. ngehehe. 
Second report plak kena buat pasal House. tau tak? House ni yang series kat channel fox. dulu la. sekarang dh takde. episode yang kitorang kena tengok untuk buat report ni adalah 'Unplanned Parenthood'. season 7 episode 5 dalam House. yang ni aku dh siapkan 8 pages. yang second report ok la sket kan. banyak gak benda yang boleh mengarutkan dalam report tu. lagipun cite House tu agak panjang. 43minutes ++. panjang ke? panjang la sket. banyak jugak benda yang boleh aku taip dalam report tu. tapi disebabkan dateline telah dipostpone, so aku macam malas nk sambung buat report tu hari ni. esok la eh sambung :)

House :)

0 bebelan:

angka giliran anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...